Моє портфоліо

1.                Освіта – вища, вчитель української мови та літератури.
2.                Закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут імені Володимира Винниченка у 1996 році.
3.                Спеціаліст вищої категорії, звання «старший вчитель».
4.                Педагогічний стаж – 27 р.
5.                Місця роботи:
1990 – 1994 – дошкільний навчальний заклад №2 м. Кіровограда, вихователь;
1994 – 2004 – загальноосвітня школа, вчитель;
2004 – 2006 – спеціаліст з охорони праці відділу освіти Кіровоградської райдержадміністрації, методист районного методичного кабінету;
2007 – 2010–методист Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.
2011 (І-ІІ квартал) – заступник директора з навчально-виховної роботи у комунальному закладі «Середня загальноосвітня школа № 2 м. Покров»
2013-2018  - вихователь КДНЗ № 18 м. Покров
Із 2018 року працюю вчителем української мови та літератури КЗ "НВО" м. Покров 
6.                Пройшла навчання і маю сертифікати:
·        учасника майстер-класу Івана Підласого, вченого-дидакта, з проблеми «Продуктивна технологія» (видавнича група «Основа»);
·        учасника семінару-тренінгу «Розвиток демократичних процесів в освіті» (видавництво «Шкільний світ»);
·        тренера з «Курсу Microsoft із цифрових технологій»;
·        про закінчення курсу «Основи інформаційно-комунікаційних технологій».
7.                3 роки підряд була залучена до організації та проведення ЗНО в Кіровоградській області в якості довіреної особи, а також старшого екзаменатора та відповідальної особи за перевірку бланків з відкритою відповіддю тестів з української мови та літератури, брала участь у Всеукраїнському семінарі з питань проведення ЗНО з української мови та літератури в Одесі (2009 рік).
8.                Є автором друкованих матеріалів:
·                   в обласних науково-методичних виданнях «Педагогічний вісник» та «Методичний вісник» (статті «Дієвий контроль – запорука успіху», «Методичне забезпечення профілактики дитячого травматизму через творче впровадження ідей В.Сухомлинського», «Аудит охорони праці в системі освіти області», «Семінар з охорони праці. Яким йому бути?», «Проблеми дитячого травматизму в навчальному процесі»);
·                   в науково-методичному журналі «Завуч» № 21 (45) 2010 року (стаття «Проектні технології в методичній роботі»);
·                   в інформаційно-методичному часописі «Сучасна школа України» № 6 (222) 2010 року (стаття «Тиждень охорони праці в закладах освіти»).

------------------------------------



Немає коментарів:

Дописати коментар